Full moon = 100% feest - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Joost Ven - WaarBenJij.nu Full moon = 100% feest - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Joost Ven - WaarBenJij.nu

Full moon = 100% feest

Blijf op de hoogte en volg Joost

31 Oktober 2012 | Thailand, Ko Samui

30 oktober 2012, de dag na de reis naar het 'paradijs' was het eerst tijd om de dag heeel rustig op te starten. Vervolgens veel eten en menig reddbull achterover te slaan. Dit alles met een reden want een keer per maand is het volle maan, oke dat hebben we ook in Nederland, maar in Thailand en zeker op het buureiland van Koh Samui betekent dat een groot en langdurig feest. Met een volle buik en stuiterend van de redbull de oversteek gemaakt naar het buureiland en van 21:00 tot 05:00 uur was het dansen, genieten van vuurshows, nog meer dansen en voldoende drinken vanwege de hitte;-) De plaast voor mij was een strand waar het afgeladen was met Thai en touristen. Eerst met een Engels stel dat ik op de boot ontmoet had een aantal drankjes gedaan en toen kwam ik opeens de grote groep Indiers tegen waarmee ik de vorige dag een rondreis naar het marine park heb gemaakt. Het is een combinatie van Holland met India geworden.

Onvergetelijk om mee te maken een waanzinnig feest! Alleen op het einde wel uitkijken waar je liep want iedereen lag in een andere staat op het strand, gelukkig ben ik niet gestuikeld...of ben ik dat nu alweer vergeten??

Om 5:00 uur vond 'dolfje weerwolfje' het mooi geweest en ben ik terug gegaan naar de boot, uiteindelijk wel de zonsopkomst nog gezien alleen kwam ik toe tot het besef was ik maar 10 jaar jonger. Nee niet om de laatste uren feest mee te kunnen maken, dat had ik wel gered, maar meer dat ik dan meerdere keren een fullmooen party had kunnen bezoeken. Aan de andere kant je bent nooit te oud voor een feestje. Dus....

Het laats zich vast raden dat 31 oktober heel erg snel aan me voorbij is gegaan pfff ik was niet de aller aller fitste. S'avonds waren er nog wel meerdere halloween party's ik heb er een bezocht, ondanks de gezelligheid en drukte heb ik het maar bij 2 biertjes gehouden en toen ging het lichtje echt bij me uit. In ieder geval voor de komende dagen is er even voldoende gefeest, maart er gaat nog een vervolg komen.....


  • 01 November 2012 - 16:38

    Rick:

    Hoi Joost,
    Deze voorzet moet ik inkoppen.....
    GOLDENEYE is de jb film.
    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt.
    Genieten nog maar even...

  • 02 November 2012 - 14:39

    Caroline:

    Hey Joost,
    Nu ben ik toch wel heel erg benieuwd naar de foto's van dat feestje; jij dansend tot in de laatste uurtjes maken we niet vaak mee (ik in ieder geval niet, misschien Marcel&Coen&Rick wel?:-)) dus volgende keer wat pictures toevoegen. En zo te lezen ga jij straks elke maand een fullmoonparty vieren; wellicht moeten we dan eens in Utrecht organiseren, ik stel voor dat jij dat regelt, jij weet nu hoe dat moet:-)!

    Heel veel plezier nog!

    ciaoo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Samui

Thai thai land

a

Recente Reisverslagen:

07 November 2012

The bucketlist

01 November 2012

A view to a kill,

31 Oktober 2012

Full moon = 100% feest

30 Oktober 2012

het Zwitserleven gevoel

26 Oktober 2012

De Man anno (oktober) 2012,
Joost

Actief sinds 14 Aug. 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 19525

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 24 September 2013

Indonesië part-II

15 Oktober 2012 - 11 November 2012

Thai thai land

14 Februari 2011 - 17 Maart 2011

Witte lijst, vrienden, Indonesie

04 Mei 2010 - 05 Juni 2010

Midden - Amerika

23 Augustus 2009 - 21 September 2009

Adventure

Landen bezocht: