Maleisie was zoooo 2009 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joost Ven - WaarBenJij.nu Maleisie was zoooo 2009 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joost Ven - WaarBenJij.nu

Maleisie was zoooo 2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joost

03 Mei 2010 | Nederland, Eindhoven

Collega's, vrienden en familie,

Nog een paar uur te gaan en dan gaat het grote en verre avontuur weer voor me beginnen en ik moet zeggen ik heb er echt zin in joh;-)

Deze x niet good old Azie voor me maar een heel ander werelddeel namelijk midden- en zuid Amerika.
Vanaf 5 mei t/m 4 juni ben ik te vinden in Peru en Bolivia. Het gaat vast een onvergetelijke tijd voor me worden en als ik terug ben in Nederland dan zal ik vast meer Spaans spreken dan alleen dos servesas por fabour haha.
Benieuwd wat ik allemaal meemaak en beleef kijk dan geregeld een keer op mijn reissite en als ik net zo creatief ben als de vorige keer zit de kans er weer in dat het leuke verhalen gaan worden. wordt vervolgd dus..!!!

Onderstaand nog een link naar een foto album met daarin de top60 van de vakantie in Maleisie. Een kijkje waard (indien de link niet werkt dan kan deze geplakt worden in de zoekbalk)

http://www.mijnalbum.nl/Album=D8IBFHHA

Groetjes en tot spreeks Jo

  • 03 Mei 2010 - 08:53

    Rick:

    Hoi Joost,

    Goed dat we je weer kunnen "volgen".
    Heel veel plezier en geniet ervan !!!

  • 04 Mei 2010 - 08:08

    Femmelafem:

    Guapo!

    Por favor, no escribes verhaaltjes muy leuk....ik moet nl. wél gewoon werken:-(

    Beso F.

  • 05 Mei 2010 - 09:35

    Ingrid:

    Hai Joost,

    ik wens je 'n superfijne vakantie! Geniet van al het moois om je heen en have fun!!!

  • 06 Mei 2010 - 09:44

    Frans:

    Veel plezier tijdens je welverdiende vakantie!

  • 10 Mei 2010 - 08:56

    Pieter:

    Doe je wel voorzichtig Joost? Pas vooral op met meisjes die Froukje heten met een grote Peruaanse muts!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost

Actief sinds 14 Aug. 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 19562

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 24 September 2013

Indonesië part-II

15 Oktober 2012 - 11 November 2012

Thai thai land

14 Februari 2011 - 17 Maart 2011

Witte lijst, vrienden, Indonesie

04 Mei 2010 - 05 Juni 2010

Midden - Amerika

23 Augustus 2009 - 21 September 2009

Adventure

Landen bezocht: